Vuosikatsaus 2021

Tehdäänpä katsaus vuoteen 2021. Tuo oli ensimmäinen kokonainen vuosi yritykseni toiminnassa ja kalevalaista jäsenkorjausta opiskellessa sekä tehdessä.

Hoitoja tein kaikkiaan 153 kappaletta.

heidin-palvelut-vuosikatsaus-hieronta-jäsenkorjaus-hamina-virolahti

Kävin kaikissa koulutuksissa, joita vuoden aikana oli.

Koulutuksia oli 4 kertaa (helmikuu, huhtikuu, syyskuu, joulukuu) eli kävin kaikissa koulutuksissa, jotka olivat minulle tarjolla. Koko vuoden myös tasaisesti opiskelin anatomiaa itsekseni.

Ensimmäisen vuoden opintojen viimeinen koulutuskerta oli huhtikuussa. Tuolloin oli myös luustotentti, jonka läpäisin lähes täysin pistein.

Syyskuussa tarkistettiin vielä hoidot, jotta minimimäärä opintojen alusta on tehtynä eli 60 hoitoa (minulla niitä oli aika paljon enemmän) ja sain todistuksen ensimmäisen vuoden opiskeluista. Minusta tuli virallisesti oppipoika.

Oppipoika on nimike, jonka saa kun ensimmäinen vuosi on kokonaisuutena suoritettu.

Varaa tästä oma aikasi kalevalaiseen jäsenkorjaukseen.

Kesällä maltoin pitää lomaakin.

Tein kevättalven ja kevään hoitoja tasaiseen tahtiin. Pari päivää ennen juhannusta aloitin 2 viikon loman, elokuussa pidin 3 viikkoa lisää lomaa.

Syyskuussa sairastuin, jonka seurauksena olin viikon jopa sairaalassa. Tämä vei yleiskuntoa sen verran alas, että kotiuduttuani sain vielä flunssan ”kaupan päälle”. Kaikkiaan tuohon tuli sairaslomaa n. kuukauden verran.

Tämän jälkeen koko loppuvuosi tulikin aherrettua tasaiseen tahtiin hoitoja, kuitenkin koko ajan oma jaksaminen huomioituna. Hieman levähdin joulun ja uuden vuoden aikaan. Jouluviikolla olin 6 pv vapaalla ja uudenvuoden viikolla 5 pv.

Vuoden lopussa olin tehnyt kaikkiaan 195 hoitoa.

Hoitoja oli vuoden lopussa kasassa 195 kappaletta.

Kiitos sukulaisille, tutuille ja asiakkaille, jotka mahdollistavat opiskeluni tulemalla hoitoon. Monelle olen saanut apua kipuihin. Yksi heistä on Nina, joka tuli luokseni kevättalvella. Tästä voit lukea hänen matkastaan.

Arvostan paljon myös sitä, että hoitojen perumiset on tehty hyvissä ajoin – paitsi tietenkin äkilliset sairastumistilanteet ovat asia erikseen. Tämä antaa minulle mahdollisuuden saada joku toinen asiakas tilalle ja jollekin toiselle mahdollisuuden päästä pikaisesti hoitoon. Iso kiitos tästä kaikille.

Huomasin, että haluan opiskella hyvinvointia enemmänkin.

Vuoden aikana minulle kirkastui myös, että haluan tarjota hyvinvointia muutenkin kuin kalevalaisen jäsenkorjauksen muodossa.

Pikkuisen aloittelin hyvinvointiin liittyviä juttuja, mutta ensisijaisesti opiskelen ja teen kalevalaista.

Tulen tekemään niin blogiin kuin someenkin hyvinvointiin liittyviä postauksia, samoin Hyvinvointikirjeeseen eli sähköpostilistalleni – näistä kuitenkin pääpaino tulee siirtymään tuohon Hyvinvointikirjeeseen.
Mikäli sinulle tulee mieleen, mistä haluaisit lukea, niin kommentoi alle tai laita sähköpostia.

Mikä on Hyvinvointikirje?

Hyvinvointikirje on sähköpostilista, johon tein liittymismahdollisuuden etusivulle.
Hyvinvointikirjeessä saat vinkkejä ja tietoa hyvinvoinnista sekä kalevalaisesta jäsenkorjauksesta sähköpostilla 1-4 kertaa kuukaudessa. Tulevaisuudessa sinne tulee myös etuja silloin tällöin.

Yhteenveto vuodesta 2021

Vuoden huippukohtia olivat:
– ihanat asiakkaat. Heidän joukosta löytyi myös uusi ystävä minulle  ?  .
– lähes täysin pistein läpäisty luustotentti hutikuussa
– huomio siitä, miten tehokas hoitomuoto kalevalainen jäsenkorjaus on
– ihmiset, jotka ovat tyytyväisiä saamaansa hoitoon

Vuosi oli kaikkineen hyvä. Olen oppinut sekä kalevalaisesta jäsenkorjauksesta että ihmiskehon toiminnasta alkeita. Opiskelu näiden suhteen jatkuu tänä vuonna.

Huomasin että haluan laajentaa toimintaa myös muun hyvinvoinnin puolelle, mutta tämän aika on enemmälti sitten kun kalevalaisen opinnot ovat suoritettu.

Kiitos vielä kaikille sukulaisille, tutuille ja asiakkaille. Tervetuloa uudet asiakkaat. Lupaan edelleen tehdä parhaani teidän eteenne.

Ps. Varaa täältä oma aikasi hoitoon.

Samankaltaiset artikkelit